serupa tapi tak sama.

assalamualaikum pembaca!!!...
hehee...
recently i got comment saying that my spelling is wrong and my languages structure is suck!!
sory la k. aku ni manusia biase je, bm dulu pon paling aku tak suka adalah tatabahasa..
but thanks to cg hanafi i got A+ in my bahasa melayu(tiada niat untuk menunjuk)..
then bnde paling aku malas nak cek in an essay adalah, bila dah siap nak cek balik...
choii!! bukan pandai la,,aku ni banyak memandai je tau..hahaha..

baiklah aku ni suka melalut kan...
anyway kepada warga uitm iaini bakal diploma holder.. enjoy ur holiday k...
sebab lpas nie otak korang akan dikerah dan didera untuk bekerja..
ingat jangan jadik hamba ilmu!!!(macam ceramah motivasi pulak)

haaa!!! kan betul dah due perenggan aku membebel jerk..ni la bila dah tak ade kerje..
sebelum aku nak mula entry nie aku nak mintak kebenaran dulu kepada penama azeema yerk..
sebabnya semalam dok bukak tu bukak ni, tak semena mena(amboi kau) terbukak blog cik zee kita, then dapat idea..thanks...

back to my point, sebenaknya entry kali ni just nak sharing kat uolsss pasai pelanduk due serupa..
ermm basically aku nak habaq mai kat sini pasai muka yang aku kenal sama cam retiss aka artis je..
then ade jugak muka cik retis kite ni same dengan retis laen...
#janganperasan
all this figura is the same dari kacamata aku yang rabun warna nie, tapi aku tak rabun rupa k...
so kire boleh guna lagi la nak buat mengecam rupa-rupa manusia nie...
ermm aku bile zee buat entry nie, aku asyik tertanya-tanya jerk betul ke kite ade 7 rupa yang sama kat dunia ni??? korang rase??
eermm entahla sejauh mane kebenarnnya hambo dok tahu...
sebab quran x cakap pape pon an??

baiklah kita mulakan!!
kita bertemu lagi...ehh..ehh perasan kau pulak yang retis....
sory...sory...
ni dia!!!...
(sambil bunyik tepukan yang gemuruh)



#no 1
ermm cantik kan... betul la lirik jamal abdillah
"siapa bilang gadis melayu tak menawan..bla..bla..."

yang sebelah kanan mira azmi n yang sebelah kiri heliza helmi...
sama x???
kalau tak tu salah mate aku la kot..hehhe

#no 2
ermm yang ni pon kawan aku dari sekolah menegah dulu..
currently study medic jordan!!
hah nak kenal??? boleh je...
yang si retis ni die blakon dalam tentang bulan...

yang kiri going to be DR TAUFIQ and yang kanan addy ashraf..

#no 3

ermm yang nie x kan x knal kot...
ha..yang ni si retis dengan si retis...
papepon Dato' siti sangatlah comel!!!

yang sebelah kiri fida ibrahim n yang kanan dato' siti burhaliza taruddin(nama penuh kau)

#no4

yup... yang ni pon retis jugak due2..
yang sorang dari our coutry iaitu Shila amzah proud for her....
then lagi sorang nie.. Jessica snsd!!!
ape?? same...
aku tahu mate aku ni maseh sehat..hahah(ketawa galok)

ok yang sebelah kiri cik shila amzah yang sebelah kanan Jessica Snsd

#no5
gamabar ni aku curik kat twitter,,,sory...ahhaha
disebabkan aku ni x la diefan sangat kat kpopers nie...
tapi aku just suke bile ade orang melayu yang can same2 gitu ngn idol ni...
bukan ape rare u know!!!
anyway "perelokkanlah akhlakmu sebagaimana Allah perelokkan rupamau"

amboi sesi luahkan perasaan pulak... #perasankuat!!
baiklah same x???

sebelah kiri apple effa aka rabiatul afifah sebelah kiri YOONA SNSD!!


ok macam mane?? same tak...
tak same??
eyhh suka la mata aku kan..hahha(gurau jerk!!)

sebenarnya ramai lagi yang aku nak masukkan tapi takot korang jemu pulak...
so aku just the best five!!!
n yang paling penting sekali sory sangat2 kepada empunya muka kat atas nie yerk...
aku curik je gambar dari fb korang...hope x kesah....
hah nak royalty?? ermm bagi tau aku dulu aku delete gambaq kome...
ingat aku ape?? cop duet?? anak zety(gabenor bank malaysia)!!

last but not least hope u guys enjoy my blog well..
and iam just ordinary human being create by Allah...
and my intention to write this things to fill my holidays!!

do left ur comment( harap sangat!!)
and tell the others about my blog k if u think it is interesting :)
last but not least bersama-sama kita mengamalkan amar maaruf nahi mungkar...
don ever left ur religious behind...because our relegious teach us to be good..
and lastly just live as the way u are...

Comments

Popular posts from this blog

pelajar perakaunan UiTM DUNGUN!!!

Accounting & Science stream

penting ke?