boyfriend seperti aku...

nama insan kat atas nie muhamad saiffuddin wahid..
motif letak gambar??
saje je nak tunjuk kat korang yang aku gy pulau kapas hari tu...
kenapa x buat entry??
ermm tak ade pape sangat pon kat sana...cantik jugak la...maybe activity die kind da bored..

k2 enough lets story mory sekarang pasal tajuk kat atas tue...
amboi kau sai,,cerita pasal boyfriend seperti kau...macm masok bakul angkat sendiri jerk..
ishh2...stop k... mulut anda yang berbau tu patot disimbah dengan listerine 1 litter..
aku just nak cerita kalau nak bercouple jangan la dengan insan kat atas tue...
sebab ape???
baiklah aku nak start cerita nie...ambek la yang perlu pop corn ke, bantal ke..
cerita nie x de la panjang sangat ,, so ta yah nak over sangat la k..hahha...

#talipon

 aku paling lah malas nak type mesej !!!!
nak call, nak angkat call dari kekasih(kalau ada la kan) and etc involve tepon + pompuan..
cop2 dekat sini aku nak tegaskan bukan aku tak sayang makwe aku tu tau...
aku dah memang lahir macam ni....so bear that...

#pujuk

pujuk..
perkara paling melemehkan aku, sebab ape??
iam not good in this part, for me kalau nak pujuk memujuk ni nampak macam aku nie ermm entah pape..
#ego namanya..
yeah tu la aku..
couple aku mase form 1(kau ade makwe ke??) 
choii... kuaq hajak...
kite pendekkan cerita ade satu mase tue die beria ia nangis depan aku...
aku ermm memang fail la kan....
naseb bek x de subjek nie,,,
kalau tak memang repeat je la ....

#hadiah

nie lagi satu...
aku rase kalau makwe aku dapat pape dari aku sangatlah beruntung...
bajet ah kau ni sai..
bukn ape,,kekadang aku ni malas nak ingat tarikh itu ini, so bagi aku bende nie just membebankan aku je...
ish kau ni kalau pompuan dengar mesti awal-awal dah kena reject..
yeah that 3rd fact about me...

bosan tak penulisan aku?? ermm its so kay...
aku pon bukan nye tahap shakspere, a samad said..
aku just saifudin anak wahid...

aku rase 3 bende nie je kot aku dedahkan .... hahha
dedah la sangat..bukan ape yang laen tue biarlah untuk si dia...
bukan ape  x baek bukak aib orang...

sebab setiap perbuatan buruk kita akan dibalas...

las sekali selamat membaca..
do hope uolss like la dengan entry aku yang tak seberapa nie...
susah tau aku gagahkan jugak tangan untuk menaip nie...

p/s: sory for typo n not good structure of words
hope have a nice day...




Comments

Popular posts from this blog

pelajar perakaunan UiTM DUNGUN!!!

Accounting & Science stream

penting ke?