semester 4

assalamualaikum semuanya....
alhamdulillah kalau korang nak tahu..
aku telah pon menamatkan semester empat...
amboi macam dah abes diploma je...
kuikui...
ape?? dengan jayanya inn shaa allah yang tu kite tawakal jerk k...

seriously tak target sebab sem ni sangatlah mencabar...
ape?? diploma senang je??
choii!!!!! mulut ekau...
cakap senang la, bagi aku la... tak de yang senang pon dalam hidop ni...
semua benda susah..
even kite nak makan pon nak kene kunyah..
oppss teremosi pulak...

fyi aku update kali ni gune smartphone...
ni smue gara gara blogger tkenal tak laen tak bukan cik fatin lyyana kite
die punye entry arie tu pasal samsung s three ...
ok.... aku rase banyak pulak aku melalak bende yang tak perlu...

baiklah untuk sepanjang cuti sem ni inn shaa allah aku akan update
bnde yang berfaedah n tak berfaedah yang aku buat sepangjang sem empat ni

aah tlupe pulak...sajek la nak sharing sikit  
mesti korang dah bepuluh kali dengar benda ni  mase ceramah motivasi..
tak kire aku nak kongsi jugak
jangan la sesekali ever n never study last minute
trust me or u will regret
expecially university student...
 sebab confident punye pasal kononnye boleh habeskan study before paper...
membuat kan otak aku yang kecik n comel ni berkerah tenaga dan raga...
ksian kan kau otak comel...
tak pasal jadik mangsa aku...
nasib baekla ade tengkorak kepala.....  ni la yang guard brain..
klau tak erghh posihh meletus kau..

k enough is enough...
for the time being ni je kot...
sampai ketemu uolss gedik pulak ko ni...

assalamualaikum n selamat mengundi

Comments

Popular posts from this blog

pelajar perakaunan UiTM DUNGUN!!!

Accounting & Science stream

penting ke?