perempuan

assalamualaikum semua...sihat idok? kalau sihat alhamdulillah yang tak tu semoga cepat sembuh ye... 

entry kali ni just nak sharing pasal perempuan... kalau engkorang nak tahu, semenjak dari lahir lagi aku ni sometimes akan rapat dengan perempuan... even my mom pon perempuan... lol ofcourse ur mom should be women right...  if not hermm...  no comment... kah! 

aku just nak share secebis pengalaman dengan manusia yang bergelar perempuan ni... sepanjang aku hidup dan berkawan dengan perempuan ni kadang kadang seronok tau! deorang akan caring dekat kau sampai orang ingat korang ni couple! Ehh! okay part tu tipu! yer lah kan perempuan dengan lelaki ni kutub berlainan ofcourse to some extent kau akan tertarik antara satu sama lain en? tak gitu? 

Ada jugak disebut yang lelaki dengan perempuan  should not be a good friends! the reason why adalah kemungkinan besar salah sorang daripada kita akan fall in love...  so sejauh mana kebenaran tu? 

As far yang aku dah tempuhi dan alami that quotes sometimes terkena dekat aku sendiri atau kawn baik aku tu... yeah gaiss sometimes korang berdua tak leyh rapat sangat... sebab nanti akan tumbuh putik putik cinta*bahasa melayu tinggi sangat* 

so, when the situation comes either kita or her akan awkward tau! Benci perasaan tu... bayangkan kau dah berhuha(bahasa orang aprika means bersuka ria) then kau terperangkap dalam situasi yang entah pape... tapi aku biasanya akan pendam perasaan tu even kalau die notice or not sebab aku tak sanggup nak hilang dia atau rosakkan persahabatan yang telah terbina sekukuh tembok beasar cina ittew! 

tapi en! bila buat entry nie teringat ceghita love rosie! Percintaan antara bespren tu ... Tapi aku tak nak lah sampai kawen cerai kawen cerai baru nak dapatkan si dia? yer lah kau sanggup ke nak buat camtu? ... bayangkan omputih tu tak perlu nafkah ape semua bila cerai... kita ni kalau cerai anak berderet then kau nak kawen baru lagi... Kalau aku lah! Hello! Good bye pastime! baek aku besarkan anak anak! Gittew... 

tapi sedihnya cerita aku ni, semua kawan baik yang aku ada aku tak akan luahkan in any mean!  Then lepas aku habis satu stage(ie after spm) tu akan ade kawan baik die sampaikan yang kawan aku tu pon suka kat aku! Tapi at that times aku dah tak ade perasaan kat dia...atau masih ada cuma aku malas nak bagi commitment... sedih tak? Okay tak... 

So in conclusion wahai kawan baik stay lah selama mana dengan saya yer... harap kita ade jodoh bersama... muah ciked! 


P/s:  entry ni tidak ditujukan kepada sesiapa yang hidup mahupun yang mati... one more things sory kalu cerita tak menarik! sebab saya tak pandai menulis dan tak pandai bercerita... daa sehingga bertemu dilain waktu


Comments

Popular posts from this blog

pelajar perakaunan UiTM DUNGUN!!!

Accounting & Science stream

penting ke?