habis sudah cuti semester 4!!!

assalamualaikum semua!!
hope korang sehat sahaja n thanks sudi bace coretan aku yang tak seberapa ni...
baiklah dengan rasminya aku umumkan cuti untuk pelajar diploma sudah berakhir!!
feeling dato' sahol pulok..hahah

baiklah mesti korng nak tahu cecuti ni aku buat ape kan??
ha? tak tanya..fine ado aku kesah..
sajek jerk nak kongsi kan..
sebab sebelum aku balik malam ni ke dungun..
aku nak tinggalkan kenangan terakhir untuk blog aku ni..
chewah..kelass kau MARIA!!

baiklah antara rutin aku harian adalah kadang kadang aku tolong mak aku kat kantin jerk...
yoo lah sementara ni la kite nak berbakti kan..chewahh
kalau uolss nak tahu kerja kedai makan,kantin etc ni ...
sangatla memnatkan....
haaa!!!
aku nak kongsi satu nie...dengan rasminya aku nak ishtiharkan diri aku ni..
pembuat burger terpantas!!!
kahkahkah...

nak tahu sebab ape??
sebabnya mase hari guru hari tu...
aku telah ditugaskan untuk membuat burger 200++
penat woo
rase tulang belakang aku ni dah tak larat nak menampung kepenatan aku..
sebab asyik duduk jerk...
tapi naseb baeklah Allah yang cipta...kalau manusia dah patah agaknya...
nampok hiperbola disitu yerk uolss...

 nampak banyak tak??

 burger burger!!


mase ni curik2 amek gambor
kalau tak mak aku bising nanty..kekke


baiklah selain dari tu...
aku jugak menghabiskan cecuti ni dengan menjadi nurse...
ermm ape ingat budak akaun tak boleh jadik nurse ke??
choi....iolss jadik nurse prsndirian lagi tau..
latihan dalam mase beberapa minit oleh dc terlatih iaitu mak aku...
cehcehceh...

aku cecuti ni telah menjaga jugak nenek aku...
ksian nenek aku...
dulu aku kecik kecik die jage..
so sekarang apo salahnye kite membalas jasa baek mereka kan..
p/s: nenek cepat sehat k!!

selain itu,iolss telah menjadi buruh binaan untuk due hari..
kekekeke
nampak tak aku banyak kerjaya disitiu..
ape iolss buat??
betul uolss nak tahu??
ermm aku mengecat umah la...
penat gilak weyh...
mula mula punyerla semangat...
bile matahari dekat atas kepala..
mengalir segala air dari badan kau..
nampak tak aku seksa dekat situ...
hahaha...

tema tahun ni adalah kalaour ijau cair + pekat
ermm feeling tenang gitu..
warne sunah tu...
love nabi MUHAMAD S.A.W.

selain dari smue benda tu...
aku jugak sempat jumpa kawan lame...
yang bakal bergelar dc.
ok ni dc sebenar k...
die study kat jordan..so memang best la kan..
overseas gitu....
n aku telah dihadiahkan ini!!!
tadaa...terima kasih topek!!

mesti korang nak tahu kan??
tett rahsia ....
hanya aku jer yang tahu...

baiklah selebihnya sisa hidap aku kat umah ni..
hanyalah diisi untuk meng-online...
tu jer la kerja aku kat umah...

baiklah hope korang sudi bace...
terima kasih,,,,
jumpe lagi dalam ruangan seterusnya....
assalamualaikum....

here i come UiTM DUNGUN TERENGGANU!!!




Comments

Popular posts from this blog

pelajar perakaunan UiTM DUNGUN!!!

Accounting & Science stream

penting ke?