phb205 part 1

phb 205???
kepada komuniti UiTM terengganu mungkin akan mengetahuinya bukan,,,,,
 ok let me explain phb.....phb stand for Perhentian bilik 205 ........
tu la bilik aku untuk sem lepas ,,,,,

ape kaitan bilik ngn cerita ni????


ok izinkan saya perkenalkan diri sekali lagi...name saya muhamad saifuddin aka sai..... :)
post kali ni sai nak cerita pasal kawan-kawan baru dekat uitm dungun,,, sai cerita sorang-sorang ye,,bukannya larat sangat nak type semua name deorang an...hehhehe

ok sai nak perkenalkan yang pertama kawan sai mase dekat UiTM......ni dia......

                                                           ZULHILMI MD NOR

nama diberi Zulhilmi md Nor aka emy@apek
warne kegemaran adalah warna hijau
gadjet: camera dslr 
kepakaran: bawak keta
perkara aku benci dekat dia: bangga diri kadang-kadang
asal: muar johor
course: diploma in electrical engineering(instrument)

assalamualaikum.....kalau korang nak tahu emi ni penah satu sekolah ngn aku cume taksekelas je la....so aku tak kenal sangat la die ni
nak dipendekkan cerita die ni dapat further studies same tepat ngn aku so aku bkawan baik la dengan die ni
sampai saat ni...

die ni kadang-kadang suke sangat membangga diri dengan barang2 yang die ade....
senag cerita die kalau tunjuk perangai die ni make me sick la....hahhaha


tapi die nie baek sbnarye contohnye die pernah belanja aku ......
n die pnah ajar aku pasal life yang aku tak tahu
ayat die yang paling tak boleh bla
"tu la kau ni sai ngadap buku je bnde macam ni pon ko x tau"
"engko ni sai cube keras sikit"
" tak rase la kau pukul, anak sdare aku pukul lagi kuat"
erghhh geram je, tapi senyum je la



ok P/S untuk insan diatas ni terima kasih ye apek sudi kawan aku seadanya
walaupon kadang-kadang teguran kau memang pedas tapi bende tu ade betolnye...
terima kasih bro......
lagi satu: blajar rajin2 k...jangan nak berangan je :)




Comments

Popular posts from this blog

pelajar perakaunan UiTM DUNGUN!!!

Accounting & Science stream

penting ke?