phb 205 part 2

assalamualaikum bertemu di post seterusnya.....
hari ni jugak sai sambung sebab tak ade keja,,,,
kite sambunk lah ahli phb205 ni.....

ok yang kedua 
MUHAMAD SAFIUDIN B. MD.NOR

nama glamour: din safiudin aka fi
asal: muar; johor 
course: diploma in electrical engineering(instrument)
wrne kgemaran: merah
bnde paling aku tak suke pasal die: loya burk ngn penipu


din safiudin ni member sai tok sem ni.....
sem lepas tak kenal sangat....
kenal die sebab kawan cerita pasal die nie ske menipu...
perasaan nak kenal budak ni membuatkan sai berkawan ngan die tok sem ni...

ayat die yang tak boleh bla 
dialog die berlaku lepas sai kirim shampoo dari die
"sai: shampoo ape kau beli ni
din : shampoo head and sholder for men
sai: bagus ke???
din: bagus la for men, kalau kau pakai nanti jadik laki sejati"

pergh ayat menusuk beb....

P/S tok din: hentikanlah maen game n membohong aku



roomate sai yang ke-empat

tak lain dan tak bukan
muhammad shazwan b. arbain

nama glamour: wan
stay dkat skudai
wrne kgmaran : entah lupe nak tanye
hobi: layan anime ngn running man
course: diploma in accountancy(DIA)
bnde paling aku tak suke : tak kejut sai bile nak gy kelas(malas nak bangun sendiri)

ok pasal wan ni,,,aku kenal die mase sem lepas lagi
aku berkenalan ngn die sebab kiteorng satu kursus iaitu DIA...
perkenalan kami untuk tahun lepas tak la serapat sem ni....
sebab die nie sem lepas keje nye memeruk dalam bilik je...
nak jumpe sangat lah susah,,,,
tapi die nie baek je...



ayat yang aku tak boleh lupe :
" kau nak amek penerapan tak"

P/S tok shazwan.moge2 persahabtan kite kekal 
n lepas ni janganlah bersendirian lagi





Comments

Popular posts from this blog

pelajar perakaunan UiTM DUNGUN!!!

Accounting & Science stream

penting ke?