bebelan kosong!

Assalamualaikum readers! 
lama giler rase aku tak update blog ni kan...acah2 famous je kau sai...
bukan ape... palehotak aku ni susah sikit bab nak mengarang bagai ni..tolong paham saya budak accounting <---- mohon baling botol kat gua sekarang...ok first perenggan aku dah merepek meraban tak tentu arah kan..aku just nak open entry kali ni as bebelan kosong la, nak panaskan otak gua sikit...almaklumla iolss dah tamat dip. beberapa bulan yang lepas *beberapa* bahasa melayu sangat kau sai!...


*shah alam
ok baru2 ni aku ade la lepaking dengan exhighschool, ermm aah pasal lepak ni nanti ade mase aku share kat blog he...aku just nak amek satu scene ni....aku cukup tak puas hati bile bukak citer accounting je orang macam tak minat *kau nak emosi apsal sai*....ok tu semua bohong!sebenarnya gini <----- macam emak2 pulak kan! baeklah smbung, sebenarnya aku cemburu sangat kawan2 amek bidang yang hotsetap macam medic, engeneering...pasal apa? sebab bila sebut je mesti orang terbayang kerja die camne, kalau nak dibualkan pon deorang ade modal...macm aku kat shah alam mase tu..ni perbualan antara member gua ngan nenek member kiteorng:

nenek member: "belajar mana"
aku : uitm 
member medic : dekat msu

nenek member: ambek ape?
aku : akaun!
*nenek tu macam tak interest nak tahu*
nenek member: yang ini?
member medic : ambek doktor
*semangat nenek member gua tu nak tahu..*
pom pang pom pang pom pang dok bercerita...

aku dekat situ macam hiasan rumah tak pon penah tak korang nampak natang panjang depan kedai dok lambai2 guna angin tu..haa! aku ibarat macam tu..dok mengangguk tanda setuju la kononnya..aku ni hipokrit gak kadang en...kah3....

naseb la aku bukan jenis suka menunjuk kat depan orang....cett! belakang pon tak ok! kalau tak aku nak je buat sidang kat pwtc panggil orang pasal apebenda akaun ni! ok ni melebeh! tak ade la.. acct. aku mcm tu jugak..kalau kite dah tak tau, tak kan kite nak mandai tanya pape kan..salah buat malu je...baek kau tanya benda yang kau paham...

tapi acct. banyak kali dah aku mengalami benda gini, aku perati je sorang2 ... tak kan la aku penyabar sikit...padahal yang kenal aku betul..aku cepat gak melenting..tapi mulut je...hati tetap sayang korang...ok! tolong muntah sekarang! 

aku just nak nasihatkan kat uolss and aku sendiri, belajar la semua benda n amek tahu walau kite rase benda tu tak penting...sebab kadang2 kite rase benda tu tak penting sampai satu masa nanti kita akan alami benda tu baru la kau nak merengek tanya orang sana sini..mase tu kau patot belah otak kau cucuk usb sambung kat laptop gi google download benda tu! 


p/s : puasa dah hampir! buat kawan2 hotsetap course i salute uolss..*otak lu tu bagi zombi ,,, otak daging gred AAA* hiperbola sangat



Comments

Popular posts from this blog

pelajar perakaunan UiTM DUNGUN!!!

Accounting & Science stream

penting ke?