sweet semester 5!

assalamualaikum....annyeong....kabare(jawa)..
jeongmal hiane..ceh wah...tu je kau tahu kan...alhamdulillah...maseh dikurniakan iman dan takwa...
kepada pembaca iam sory for taking some time to update..(nk tunjuk muet dapat band "6") kekeke...

baiklah fyi sekarang ni iolss ade kat kg dah...yes!! nak jerit kuat kuat rase..tapi memandangkan ade kat umah...takot plak parents kata aku gila kan..susah pulak....mampu jerit dalam tulisan ni jer..keke

baiklah since ade lah beberapa benda menarik jadik through sem 5 ni...aku just nak shring..ape!! tak nak dengar?.. sokay...as i mention before ni acah acah public diary la gitu..untuk perkongsian.. mane la tahu cucu aku nak tengok muke aku bile muda kan...boleh la baling belakang (direct meaning throwback)...

baiklah benda hok menarik aku nak kongsikan kiteorang nye trip marketing, lawatan sendri ke tasik kenyir okay tu je... okay i hear your voice...korang cakap tak menarik kan? ermm banyak je benda and cerita menarik but sometimes we cannot share everything, okay i hear your voice..ade cakap acah acah artis je kau ni kan? jawapan aku haruslah.... 

baiklah kita teruskan k... untuk first part ni aku nak cerita pasal trip wealls...fyi trip ni under subject marketing..actually kiteorang tak leyh nak gy trip atas sebab sebab tertentu...but my jjang classmate make into reality... tengoklah course ape(ok tak kait)...

antara tempat yang wealss jejakkan kaki adalah showroom Hyundai, Lamborghini, Tri system and tempat kiteorang sight seeing adalah tak laen tak bukan kalau dekat shah alam tu ape lagi kan kalau tak ict ngn uptown24...

aku tak hengat sangat la perjalanan wealls... what i remember we alls gerak friday gitu ke shah alam... around 8 somthin n tibe before semayang jumaat(tu pon x smyng jumaat), ye lah kan musafir...tapi yang aku tak boleh bla, ngan driver tu acah acah expert je..aku soh on GPS x nak, pas tu sesat nyusahkan..aishhh...tak kan la kau mude lagi aku lepaskan kau, kalau tak lama dah tuttt.. (okay drama siket)

baeklah sambung k, persetankan semua sebaik tayar depan beputar masuk bumi shah alam je, kiteorang dah kena bergegas ke Trisystem since dah deal nak datang company deorng dlu, ermm fyi company ni, owner die uncle kawan kiteorang( HILMI aka Panjang). Tapi an ape yang membuatkan aku bangga adalah company ni fully Melayu owner die. Jarang nak jumpe owner melayu ni, dalam drama banyak la kan? ok baiklah sine aku dah tulis panjang lebar jom kita usha2 guane ghupe compay Trisystem ni!
 ni lah die syarikatnye!
 ni indoor die..pasan tak lelaki tu?
tu la owner die
 encik sila ambil no giliran di kaunter depan yer!
 muke happy memaseg..sebab dapat maknan
ni "owner" sebenar die..kekke


baeklah kalau uolss nak tahu syarikat ni major in oil and gas actually. Ermm sebelum terlupa uncle tu ade pesan sesapa dok carik tempat praktikal deorang ade provide kan..so ape lagy grab la peluang ni...tapi yang major engineering la diutamakan ...ape ape engineer pon acceptablek....
  
baiklah aku penat lah nak menaip..inn shaa allah esok kalau tak de wat pape aku akan update lagi..hope baca entry seleps ni jugak sebab aku nak tunjuk kete lamborghini... 6 juta beb..bukan setakat kete..model sekali aku bagi..kekke..

assalamualaikum semua... xoxo(x pasal)

Comments

Popular posts from this blog

pelajar perakaunan UiTM DUNGUN!!!

Accounting & Science stream

penting ke?